راهبرد مشاركت
اگرچه اطلاع‌رساني از ويژگي‌هاي روابط عمومي كارآمد است ليكن در مفهوم نوين روابط عمومي، آن‌چه اولويت بيشتري دارد اطلاع‌يابي است. به عبارت ديگر روابط عمومي به جاي اين‌كه دائما از طرف سازمان براي مردم ، پيام ارسال نمايد و  اطلاع‌رساني كند، سعي دارد نگاه مردم به سازمان را تفسير كند و آن را در اختيار مديريت سازمان قرار دهد . روابط عمومي بايد به تأثير پيام در جامعه توجه داشته باشد و دائماً بازخوردها را بسنجد. شفاف كردن رابطه بين سازمان، جامعه و مردم يكي از اهداف روابط عمومي ها  است . مهم‌ترين شيوه اطلاع‌يابي از افكار عمومي، سنجش افكار عمومي است. در يك سازمان كارآمد اين اقدام از اهميت بسياري برخوردار است و بخش مستقلي براي آن منظور مي‌شود.
رضايت مخاطب بواسطه فاصله بين انتظارات ايشان و تلقي او از محصول و خدمت تحويل داده شده توسط سازمان تعيين مي شود و مي بايست بطور منظم و سيستماتيك نسبت به جمع آوري اطلاعات از مديران ، همكاران ،مشتريان ،ذينفعان و  منابع خارجي با هدف ايجاد روابط موثر اقدام نموده و ضمن تمايز قائل شدن بين ديدگاه سازمان نسبت به كيفيت خدمت و محصول تحويل داده شده و تلقي مشتري از آن، به شناسايي فرصت هايي براي بهبود راهبردها ، محصولات ،فرايندها ، پيام ها و ويژگي هاي سازمان كه از نظر مخاطب با ارزش هستند و در خدمت اهداف سازمان مي باشند ، كمك نمايد .
   لازم به ذكر است به استناد روش اجرائي طرح تكريم ارباب رجوع ، اخذ نظرات و بكارگيري مشاركت ارباب رجوع در شركت برق منطقه اي فارس انجام مي شود و همچنين به منظور استفاده از نظرات و پيشنهادات ذينفعان سامانه  نظام پيشنهادات براساس روش شماره  MP-190-00/01  ايجاد شده است و اين شركت برآن است تا در قالب استقرار نظام پيشنهاد ها يك ابزار همفكري ، هم انديشي و همكاري و زمينه اي براي بهره گيري از خلاقيت و ساير تواناييهاي كاركنان خود را به وجود مي آورد ، تا با همكاري كليه كاركنان شركت ، مشتركين ، ارباب رجوع، خانواده كاركنان ، بازنشستگان ، پيمانكاران و ساير ذينفعان بيروني براي حل مسائل ،و ارتقاي بهره وري اقدام نمايد كه در اين راستا دفتر روابط عمومي با استفاده از زيرساخت هاي موجود اعم از پورتال ، شبكه هاي اجتماعي داخلي و... نيز اقدام به اخذ نظرات ذينفعان شركت در خصوص دستورالعمل ها ، بخشنامه ها ، فرآيندهاي كاري و . . .  مي نمايد.
اين سازمان كليه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ‏ها، آيين نامه ‏ها، دستورالعمل‏ها و ضوابط اجرايي و ... را پيش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طريق درگاه الكترونيك خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دريافت نظرات و انتقادات سازنده مردمي، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام مي‏نمايد. اين سازمان در رابطه با تهيه و تدوين لوايح و تعرفه‏هاي قانوني كه نيازمند تصويب نمايندگان مجلس يا مراجع ذيصلاح مي‏باشد، پيش از ارسال به مدت يك ماه از طريق درگاه الكترونيك خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دريافت نظرات و انتقادات سازنده مردمي، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام مي‏نمايد.
 
 
 
 
 
پيشنهادها به آدرس :
http://pishnahad.frec.co.ir
 
انتقادات به آدرس :
https://www.frec.co.ir/index.aspx?code=534&lang=1&sub=0&page_=adveform&tempname=introfrec&pageid=6084&ispopup=false
 
رسيدگي به شكايات به آدرس :
 
نظرسنجي خدمات به آدرس :
تعداد بازدید:
1711
تاریخ بروز رسانی:
1400/01/25
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس و شماره تماس
تمامی حقوق برای شرکت برق منطقه‌ای فارس محفوظ است Copyright ©۲۰20 – ۲۰۰۹ . استفاده از مطالب درج شده در سایت با ذکر منبع بلامانع است.
اندازه قلم: A+
A-
Powered by DorsaPortal